• 19-12-2009, 10:26:31
    #19
    Üyeliği durduruldu
    p.m attım geri dönüş beklıorum ...
  • 19-12-2009, 17:36:50
    #20
    temayı alınca lisans da almanız gerekiyor biliyorsunuz dimi lisanssız satmak varez satmak gibidir
  • 20-12-2009, 00:15:40
    #21
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    temayı alınca lisans da almanız gerekiyor biliyorsunuz dimi lisanssız satmak varez satmak gibidir
    arkadaş script satmıyorki
    ust.php ve style.css ve imagesleri filan atar
  • 20-12-2009, 01:54:56
    #22
    SanalKarizma nında dediği gibi ben script i satmıyorum.. alacak olana sadece dosyaları atıcam..
  • 20-12-2009, 13:08:38
    #23
    Bende istiyorum ama renkleri değiştirmen lazım
  • 21-12-2009, 15:53:23
    #24
    Üyeliği durduruldu
    msnni pmlermisin
  • 21-12-2009, 17:41:38
    #25
    korkmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    p.m attım geri dönüş beklıorum ...
    pm atıldı hocam
  • 21-12-2009, 17:42:09
    #26
    Salihweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende istiyorum ama renkleri değiştirmen lazım
    her türlü yaparız kardeşim
  • 30-12-2009, 00:10:50
    #27
    konu günceldir