WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temayı alınca lisans da almanız gerekiyor biliyorsunuz dimi lisanssız satmak varez satmak gibidir
arkadaş script satmıyorki
ust.php ve style.css ve imagesleri filan atar