Anket Çalışmlarımız Nasıl Buluyorsunuz ...
Toplam Katılımcı Sayısı: 15
Çalışmlarımız Nasıl Buluyorsunuz ...
Gayet İyi
%26,67 (4 Oy)
Daha Yolun Başındasınız
%73,33 (11 Oy)
  • 07-12-2009, 17:21:59
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    .
    .

    .
    .
    .

    FX Haber Sistemi 2010



    Demo : www.demohaber.com


    FX Emlak Sistemi 2010



    Demo: www.fxemlak.net

    FX Rent A Car Sistemi V1



    Demo : http://rentecar.fxdigitalteam.com/Default.aspx?Sayfa=AnaSayfa

    FX E-Ticaret Sistemi V2




    Demo : http://eticaret.fxdigitalteam.com/

    E-Ticaret Çalışması Devam Ediyor, Biten %80 Kalan %20 Kismtese Ocak Ayına Kadar Bitecek.


    Yukarda Verilen Fiyatlar yılbaşına Kadar Geçerlidir. (01.01.2010 )

    Yazılımlar FX Digital Team Tarafından Gerçekleştirilmektedir ...

    Site Anasayfa : www.fxdigitalteam.com




    .
    .
    .
    .
    .
  • 07-12-2009, 23:46:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/script-satisi/211...r-scripti.html

    fth news? siz nasıl satıyorsunuz?
  • 07-12-2009, 23:50:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/script-satisi/211...r-scripti.html ayıp yahu milletin scriptini alıp tekrar satıyorsunuz!
  • 08-12-2009, 09:29:30
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/script-satisi/211...r-scripti.html ayıp yahu milletin scriptini alıp tekrar satıyorsunuz!

    Bi bakın ya, bu omu dıye , yazmak için birşeyler yazmayın ya
  • 08-12-2009, 09:33:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaş Haklı Scriptler inceledim Degişiklik Çok Var...
  • 08-12-2009, 10:01:59
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    HayaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş Haklı Scriptler inceledim Degişiklik Çok Var...
    Sağolasın hayal Çamur At izi Kalsın Tekrar Tşkler

    bu sıstemler w are z değildir Bizim Tarafımızdan Kodlanmıştır .
    YTüm Siteler Asp, asp.netle yazılmış W reze Düşmemesi için Ftp Bilgileri Verilmemektedir .
    her uc ayda bır yedekleme bizim tarafımızdan yapılcak Bir Yıl Boyunca Ücretsiz Teknik Destek Verilcek Admınden Tema Eklenebilcek Admın Panelı Sade ve Detaylı yapılmıştır
    Haber Sitesi 4 Kademeden Yapılmıştır.Admin, EDitör, Yazar, Kullanıcı Kullanıcı Özellıklerı Admınden Tamamen Kontrol Edilebilir Haldedır (Örnek:Kullanıcı Video Eklesin-Eklemesin Foto Yuklesın-Yuklemesın-Link Gondersın Göndermesin Gibi)
    Emlak Sistemleri Özel Olarak Yeni Çağa Göre Yapıldı Türkçe İngilizce, Danışman Ekleme Moduller (anket,reklam,sorgu,kategorı,Özel Ajax banner gibi)Tüm Site İçeriğini admınden Yönetbiliyorsunuz
    Rent A Car Sistemi Özel Rezervasyon Sistemiyle Snırsız Araç Ekleme, Sınırsız Araç Özellik Ekleme Gibi ve Diğer Özellikleriyle Kolay :Kullanımlı Admin Panelı Mevcuttur.
    E-ticaret Bitmedi ama Oda Geniş Çaplı Olcak
    Adminde Siparişleri Takip Et ,Alınan Siparişler , Beklemede Olan Siparişler ,Snırısız Sayıda Sayfa Ekleme Ürün Ekleme Kategori Ekleme Bayi Ekleme, Mdoller, Bileşenler, Kargo Ayarları, Site ayarları , Site Yönetici , Yardımcı Ekleme Siteye Giriş Çıkış Saatleri (Admin ve Yardımcı Logları)Site Bilgileri,Fatura Bilgileri,Logo Bilgileri,Banner Bilgileri,Sanal Pos Listesi,Banka Hesap Numaraları, İstatislikler (Arama Motorları,Ülke Raporlama,Ziyaretçi Gönderen Siteler,Ziyaretçi Raporlama,Admin Giriş - Çıkış Saatleri,Yardımcı Giriş Çıkış Saatleri ) Yok Yok



    FX DIGITAL TEAM Saygın bir hizmet Sunmaktadır, Fatura Kesilebilir (KDV Uygulanır) Bizimle Çalışan Kimse Bugune Kadar Şikayetçi Olmadı ...
  • 08-12-2009, 10:47:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    adamın herşeyini kendine almışsın zaten bi tek kodlar kalmış.
    nasıl becermiş bir türlü anlayamadım doğrusu.
  • 08-12-2009, 11:12:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sizinki: http://www.demohaber.com/

    buda benzeri: http://haber.yedisu.biz/index.php

    dostum nerdeyse modullerin yeri bile ayni.. caldin demiyorum ben, ama herseyi benziyor, tek farki yeni uyelik kismi sende popup aciliyor..
  • 08-12-2009, 11:20:19
    #9
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizinki: http://www.demohaber.com/

    buda benzeri: http://haber.yedisu.biz/index.php

    dostum nerdeyse modullerin yeri bile ayni.. caldin demiyorum ben, ama herseyi benziyor, tek farki yeni uyelik kismi sende popup aciliyor..
    Site Özellikleri ve ADmin Özellikleri Farklı Onunla Bir Tululamaz (Bu daha ıyı o daha ıyı yorumu yapmıyorum ) ben bu paylaşımı yaptım satmak ıcın ama anket de ekledım eksıklıklerı gormek ıcın ayrıca surası olmamış yada surası soyle olsa daha ıyı oolur dıye yorumlar almak için Ayrıca Bu Sitenin Yapımı 2 Ay Sürdü Emek Verilen Bir Site