• 30-11-2009, 22:56:11
    #1
    Satış İptal..
  • 01-12-2009, 00:10:27
    #2
    pm alabilir miyim
  • 01-12-2009, 08:09:45
    #3
    Demo gönderilmiştir.Satış devam ediyor
  • 01-12-2009, 12:07:25
    #4
    demo alayım üstad
  • 01-12-2009, 12:34:13
    #5
    pm alabilirmiyim
  • 01-12-2009, 12:37:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim hocam
  • 01-12-2009, 13:38:55
    #7
    Demolar gönderilmiştir.Satış devam etmektedir.
  • 01-12-2009, 17:18:08
    #8
    semihim kalite olarak gerçektende çok güzel olmuş. ilk teman böyle ise gelecekte gelecek temalarını merakla bekliyorum ayrıca fiyat olarakda iyi düşük tutmuşun. hayırlı satışlar.
  • 01-12-2009, 17:19:57
    #9
    NeLph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    semihim kalite olarak gerçektende çok güzel olmuş. ilk teman böyle ise gelecekte gelecek temalarını merakla bekliyorum ayrıca fiyat olarakda iyi düşük tutmuşun. hayırlı satışlar.
    Teşekkürler hüseyin abi inşallah daha iyilerinide göreceksiniz