php olarak tekrar yazmanız mümkün mü acaba?
Php olması halinde daha fazla ilgi göreğini düşünüyorum...
Sağlık Sitesi Scripti (Botlu+Sef Linkler+Tablosuz Tasarım)
43
●4.889
- 09-10-2009, 21:59:16eline sağlık nihayet script bölümünde adam akıllı bişi paylaşan oldu demoyu inceledim gayet kullanışlı ve güzel bişi 1 hafta içerisinde almayı düşünüyorum emeğine sağlık
- 10-10-2009, 23:41:43arkadaşlar sizin açınızdan asp olmasının hosting sıkınıtısı dışında herhangi bir dezavantajı yoktur. hosting ise 30-40TL civarlarındadır. dahada uygun paketler bulabilirsiniz.
scripti kurulumu v.b. kendim yapacağım. script lisanslıdır tek bir domaine kuruluyor. olurda scripti çaldırırsanız v.b. çalıştıramazlar. sadece lisanslı olan domainde çalışır. Artı olarak domain lisans 50TL'dir.
bu arada bazı mesajlar silinmiş sanırım forumda