arkadaşlar sizin açınızdan asp olmasının hosting sıkınıtısı dışında herhangi bir dezavantajı yoktur. hosting ise 30-40TL civarlarındadır. dahada uygun paketler bulabilirsiniz.

scripti kurulumu v.b. kendim yapacağım. script lisanslıdır tek bir domaine kuruluyor. olurda scripti çaldırırsanız v.b. çalıştıramazlar. sadece lisanslı olan domainde çalışır. Artı olarak domain lisans 50TL'dir.

bu arada bazı mesajlar silinmiş sanırım forumda