• 09-10-2009, 19:13:36
    #10
    php olarak tekrar yazmanız mümkün mü acaba?
    Php olması halinde daha fazla ilgi göreğini düşünüyorum...
  • 09-10-2009, 20:19:40
    #11
    php olsaydı almayı düşünebilirdim, asp olması kötü oldu,
    hayırlı satışlar
  • 09-10-2009, 21:59:16
    #12
    eline sağlık nihayet script bölümünde adam akıllı bişi paylaşan oldu demoyu inceledim gayet kullanışlı ve güzel bişi 1 hafta içerisinde almayı düşünüyorum emeğine sağlık
  • 09-10-2009, 22:01:59
    #13
    Güzel script. Alanların yorumlarına göre alabilirim.
  • 10-10-2009, 00:04:19
    #14
    Misafir
    hocam bizde portal tarzı bir scrpit var elimizdeki portalın görünüm cercevesini buna entegre edebilirmiyiz eger bu mumkunse bende almayı düsünüyorum
  • 10-10-2009, 23:41:43
    #15
    arkadaşlar sizin açınızdan asp olmasının hosting sıkınıtısı dışında herhangi bir dezavantajı yoktur. hosting ise 30-40TL civarlarındadır. dahada uygun paketler bulabilirsiniz.

    scripti kurulumu v.b. kendim yapacağım. script lisanslıdır tek bir domaine kuruluyor. olurda scripti çaldırırsanız v.b. çalıştıramazlar. sadece lisanslı olan domainde çalışır. Artı olarak domain lisans 50TL'dir.

    bu arada bazı mesajlar silinmiş sanırım forumda
  • 11-10-2009, 00:43:08
    #16
    Kardeşim muhteşem bir script olmuş.Tasarımın göze hoşluğu, sadeliği, kullanışlığı harika.Php olsa burada mükemmel satış yapabilirdin.
  • 11-10-2009, 00:54:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hocam bunun php versiyonu yok mu yada çevirseniz herkes php istiyor
  • 11-10-2009, 01:33:44
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    pm attım hocam.