Botu Kodlayan : NEFRIT
Script dili : PHP 4 / 5
Script veri tabanı: MYSQL
Önerilen sistem: UNIX / LINUX
extra gereksinim: curl, zend
Lisans: ZEND ile kodlanmıştır, tek domaine lisans edilir
Fiyat : 50 TL 'dir
Ücret: PTT havalesi - Ziraat Bankası Havalesi ile alınır
Demo'yu ciddi alıcılara özel mesaj ile vereceğim
PHPBB 2 BOT
phpBB2 botunun genel özelliği istediğiniz HEDEF VB sitesinden konu çekmektir, 10 dk da 100 e yakın konu çeker (Önemli: konu çekme hızı tamamen sizin internet hızınıza + konu çektiğiniz vb sitenin hızına bağlıdır). phpBB2 Bot sistemi sizin belirteceğiniz vbulletin sitesine girer ve hatta vbulletin sitesinde belirttiğiniz kategorinin içerisine giriş yapar. Girmesini istediğiniz kategoriyi siz belirlersiniz.
Sonrasında kategorinin içerisine robot (örümcek) salarak tüm sayfa linklerinin listesini oluşturur bunları veri tabanına kaydeder. phpBB 2 BOT sistemi php + mysql veri tabanlıdır. Veri tabanına girilen linkleri (vbulletin konu sayfaları) ni sırasıyla indexlemeye başlar ve sonuc olarak istediğiniz vbulletin sitedeki istediğiniz kategorisinde ki Konuları sizin phpBB2 forumunuza kaydeder.
Kayıt ederkende istediğiniz bir kullanıcı hesabı ile mesajları kaydeder, yani vbden sitenize eklenen konular istenen "x" isimli üye tarafından açılmış gibi, yeni konu olarak görünür.
phpBB2 bot sistemim hem modifiye edilmiş phpBB2 sistemlerinde hemde düz orjinal el deymemiş phpBB2 sistemlerinde çalışır.
Versiyon genişliği yüksektir phpBB 2.016 ile 2.0.23 arasında olan tüm phpBB sistemlerinde extra hiç bir ayrıntı yada ayara gerek kalmadan kurulumu gerçekleşir.
Kurulum yapıldıktan sonra geriye kalan tek olay bota giriş yapıp istediğiniz vbulletin sitelerinden konu çekmeye başlamaktır.
Özellikle yeni forum açanlara, konu sayısı az olanlara, yada eskiden beri forumu olup mesaj sayısı az olanlara tavsiye edilir. Böylelikle sitenizin içeriği artar, siteye giren arama motorları sitenin meta tag ve url yapısına bağlı olarakda daha fazla indexleme yapar.
Bu eklenti ile çok rahat şekilde günde 1.000 mesaj ekleyebilirsiniz phpBB 2 forum sisisteminize. Bu sayı ayda 30 BİN Mesajı bulabilir tamamen size ve aklınızdan geçenlere bağlıdır.
Scripti satın almak isteyenler özel mesaj ile iletişim kurabilir, satın almadan önce kesinlikle ürünün çalışır durumda demo adresini veririm böylece inceler ve denemiş olursunuz.
Ücret almadan satış gerçekleştirmem, satacağım alıcılara ücretsiz kurulum yapar ve eklentiyi çalışır şekilde teslim ederim.
NOT: Scripti satın alan kişi DEMO yu incelemiş ve görmüş olur, dolayısı ile satış sonrasında iade kabul etmiyorum.
phpBB 2 sistemi için VBulletin sistemlerden konu çeken BOT !
8
●953
- 26-08-2009, 11:19:53phpBB2'nin çok sade ve güzel bir görünüşü var, 1-2 modu olsa müthiş olacak ama manuel mod kurma olayı phpBB2'den soğutuyor...
neyse konunu baltalamış gibi olmayayım, hayırlı satışlar
- 26-08-2009, 18:32:28Doğru diyorsun by_antiseptic aslında pek kimse bilmez ama phpBB2 için otomatik olarak mod kurmaya yarayan bir eklenti var. O eklentinin phpBB2 ye kurulması gerekiyor ve o eklenti sadece kendisini destekleyen (otomaitk kurulumu) modları kurabiliyor. Bu modun (phpbb2 de eklentilere mod denilir) tam ismi de AutoMOD' dur.
- 27-08-2009, 01:47:07phpbb2 kullanan kalmadıki phpbb3 için yapsan kapış kapış giderdi.
- 27-08-2009, 11:24:55evet hemen hemen her türlü vbulletin sitesinden bot konu çekebiliyor. isterseniz msn ye ekleyin demo vereyim detaylı görüşelim.eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
MSN ye eklerseniz adresimi demo verebilirim.SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende aynen bu şekilde düşündüm ve phpBB3 olanınıda hazırladım, evet şu anda phpBB3 içinde bir botum var üstelik piyasada var olan FREE, rss kaynaklarından çeken phpbb3 bot değil. yine vb forumlardan phpbb3 e çekim yapan bir bot yannız henüz işim bitmedi çünki phpBB3 de UTF-8 kullanıldığı için şu an türkçe karakterlerde sorunum var + BBCOD larda sorunum var eğer bu iki sorunu düzeltirsem phpBB3 Bot uda satışa sunacam.ExtraOrtam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle