• 27-08-2009, 03:20:26
    #10
    mrb..
    demo bende de açılmadı ? farklı bir domain ise demo adresi alabilirmiyim ?

    ---
    düzenleme yapıyorum ...
    ---

    site açıldı elinize sağlık
    sormak istediğim bir konu var kodlama da MVC mi kullandınız ?
  • 27-08-2009, 03:25:45
    #11
    demo açılmadı?
  • 27-08-2009, 12:16:01
    #12
    myhere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mrb..
    demo bende de açılmadı ? farklı bir domain ise demo adresi alabilirmiyim ?
    ---
    düzenleme yapıyorum ...
    ---
    site açıldı elinize sağlık
    sormak istediğim bir konu var kodlama da MVC mi kullandınız ?
    Hayır mvc yide bu yazıdan sonra yeni öğrendim hatta