• 19-08-2009, 22:32:56
    #10
    siteden direk oyuna giriş yok mu illa exe dosyasınımı indirip kurmamız gerekiyor ?
  • 19-08-2009, 22:45:48
    #11
    oyun win32 uygulaması olduğundan indirip çalıştırmanız gerekiyor.
  • 22-08-2009, 22:51:44
    #12
    konu güncel
  • 23-08-2009, 01:59:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    cok pahalı ya
  • 23-08-2009, 02:48:14
    #14
    düşünürseniz pm atın konuşalım
  • 23-08-2009, 02:52:59
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satışlar
  • 23-08-2009, 14:46:13
    #16
    tşkler