1 adet satıldı
ve demo hazırlandı. botu denemek isteyenlere demoyu pm atacağım.
Video sitesi sahiplerine (Geliştirilmiş BOT)
25
●2.136
- 26-08-2009, 17:59:07MSN ve demo adresinizi gönderebilirmisiniz... Sitem php uzaktan erişim ile yaptırmak istiyorum...
- 26-08-2009, 20:58:37özel mesaj gönderildi.napster4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bu arada msn konuda zaten yazıyor
- 27-08-2009, 00:55:16Bir adet ek özellikler ile birlikte sipariş edilmiştir...
Bot layıkı ile teslim edildi ellerine sağlık çok kullanışlı ve güzel bir sistem tavsiye ederim
- 31-08-2009, 01:11:09teşekkür ederim. arkadaş pek online olamadığı için bot teslimi biraz gecikti. bota ek özellikler eklenti ve php scriptine uzak masaüstü ile entegre edildi.icebreaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satış devam ediyor...