• 12-08-2009, 01:38:24
    #1
    silinebilir
  • 12-08-2009, 01:49:51
    #2
    Hayırlı satışlar. İE6 konusunda katılıyorum. Artık sanırım kimse İe6 için destek vermiyor. Temayı yazması iki günse İE hatalarını gidermesi en az 4 gündür.
    Tema gerçekten kalite ama...
  • 12-08-2009, 01:55:29
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tema guzel sade, hayirli satislar..
  • 12-08-2009, 02:08:07
    #4
    Kardeş ben siteye giriyorum ama videolara tıklayınca ff olsun ie olsun çöküyor:S
  • 12-08-2009, 02:18:51
    #5
    şuan belirttiğin flv player i tr kullanabilme şansımız varmı tema güzel, düşünmüyor değilim.
  • 12-08-2009, 02:20:12
    #6
    Güzel olmuş. Bu arada şu klip temasını tamamladın mı ne oldu o?

    Edit: Bu tema ta kendisi sanırım
  • 12-08-2009, 02:38:10
    #7
    Eline sağlık Sait hocam Video işine bulaşacak olursam sana danışacağım
  • 12-08-2009, 03:05:15
    #8
    30 liraya bu tema çok uygun. Param olsa hiç düşünmez alırdım.
  • 12-08-2009, 03:21:33
    #9
    Çok başarılı.
    Hayırlı satışlar...