• 23-08-2009, 22:52:40
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    benim olumsuz bir tecrübem oldu bu konuda.
    hit çekemedik. kesin değil tabiki bu işler
    eyvallah dedik, ilgisizlik
  • 23-08-2009, 23:06:30
    pullus avs var. bilgileri ve demoyu pm atabilir misin?
  • 23-08-2009, 23:11:41
    Üyeliği durduruldu
    demo adres alabilirmiyim.Nasılmış inceleyelim
  • 24-08-2009, 17:34:02
    demo aLayım ?
  • 24-08-2009, 18:50:13
    demo adres alalım ustat
    öncekı versiyonu kulanıyorum
  • 25-08-2009, 16:05:20
    pm alayım pullus
  • 25-08-2009, 16:51:47
    Hocam Türkcesi yokmu bunun ?
  • 31-08-2009, 02:43:54
    Demo alalım puLLus..
  • 31-08-2009, 05:19:45
    demo alayım bende