• 10-06-2009, 15:40:46
    #28
    arkadaş tüm siteler için tek site değil.

    bu soruluyor yani mesala adam bu fiyata 1 adet bot yazıyor. yarın patlıyor ben size bot dizini sunuyorum ayrıca istediğiniz kadar sitede kullanma imkanı

    scriptiniz yoksa uyarlama, şu botta olsun dersen onuda ekleriz

    daha ne yapayım

    demoları attım.
  • 10-06-2009, 15:41:39
    #29
    bu sistem kaç sipani pm lütfen
  • 10-06-2009, 16:11:39
    #30
    osi
    Üyeliği durduruldu
    pm alabilirmiyim?
  • 10-06-2009, 16:43:51
    #31
    pm alabilirmiyim dostum
  • 10-06-2009, 17:08:25
    #32
    1 adet alındı
  • 10-06-2009, 17:15:58
    #33
    Üyeliği durduruldu
    demo alabilirniyim?
  • 10-06-2009, 18:41:56
    #34
    pm gönderdim. OGtr nin istediği ***** botta yazılıp sisteme dahil edildi.
  • 10-06-2009, 19:05:51
    #35
    Üyeliği durduruldu
    güzel sistem basarilar dilerim
  • 10-06-2009, 20:15:22
    #36
    Üyeliği durduruldu
    mahirin sadece v1 scripti uyumlumu var? v2v3 vs çıktı?