• 08-06-2009, 23:34:59
    #1
    --------
  • 08-06-2009, 23:37:32
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Demoyu konuda vermek zorundasın.
  • 08-06-2009, 23:38:32
    #3
    indexlensin istemediğim için ekran görüntülerini koydum. İsterseniz demo atabilirim.
  • 08-06-2009, 23:40:03
    #4
    Benim için değil ama daha dün bedava verilen scripti uyanığın biri paralı satmaya kalkıştı. Forum kurallarına göre maalesef demo vermek zorundasın. İndekslenmesini istemiyorsan siteni google'a kapat.
  • 09-06-2009, 00:21:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Konuya demo yazmak zorundasınız, konunun takipçisiyim.
  • 09-06-2009, 00:48:52
    #6
    Merhaba,

    Güzel bir çalışmaya benziyor ancak demo koysaydınız daha iyi olurdu.
  • 09-06-2009, 09:21:02
    #7
    demo lütfen ilgiliyim
  • 09-06-2009, 09:46:33
    #8
    Demo koyulmuştur.
  • 09-06-2009, 10:42:15
    #9
    demo calismiyor