• 20-05-2009, 22:24:40
    #28
    Üyeliği durduruldu
    4 rengin de demolarını ö.m. alabilir miyim?
  • 21-05-2009, 00:45:35
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    demo alayım
  • 21-05-2009, 18:07:13
    #30
    pm alabilirmiyim
  • 22-05-2009, 21:53:45
    #31
    Öneri: Pembe olanın logosuna barbili, sue'lu birşey koyun tam kız oyunları siteleri açanların ilgisini çeker. Renk uyumu kız oyunları için süper olmuş o temanın.
  • 22-05-2009, 22:03:44
    #32
    demo ve msn adresini pm alabilirmiyim
  • 23-05-2009, 01:55:23
    #33
    selam,
    Oyunlarin demo adreslerini alabilir miyim?
  • 05-06-2009, 05:39:18
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tema süper gerçekten.kısa zamanda bende almak istiyorum
  • 06-06-2009, 13:53:01
    #35
    1 tane mavi temadan alındı
  • 06-06-2009, 18:34:50
    #36
    Hocam hepsinin demosunu alabilirmiyim? Almayı düşünüyorum bende incelemem lazım.