Satılık ***** Video Scripti + 30 TL + 3 botlu - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Satılık ***** Video Scripti + 30 TL + 3 botlu
60
●
3.457
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
Satılık ***** Video Scripti + 30 TL + 3 botlu
1
2
3
4
5
6
7
05-05-2009, 18:38:19
#46
RK7
ben aldım tavsiye ederim
30-05-2009, 19:38:57
#47
Asyatech
pm alabilir miyim.
30-05-2009, 20:03:19
#48
Vendetta
Pm alabilirmiyim
30-05-2009, 20:37:46
#49
muratsaraldi
Üyeliği durduruldu
pm alabilir miyim
30-05-2009, 23:47:07
#50
eldorado
hocam scriptin cpu kullanım % desi ortalama nekadar yani 50k hitte nekadar cpu kullanır + kasma durmu felan varmı ( şu şu özelliklerdeki hostta rahatlıkla kullanabilirsiniz) şeklinde bir açıklama yaparsanız sevinirim + site adresini bende pm alayım.
hayırlı işler
31-05-2009, 00:12:33
#51
MaxMur
pm alabilirmiyim
31-05-2009, 11:46:53
#52
Asyatech
hocam bota garanti verseniz çok güzel olurdu .
31-05-2009, 15:16:16
#53
by_burn
Asyatech adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam bota garanti verseniz çok güzel olurdu .
Script fiyatı 30 tl şuan.
100 tl ödersen garanti veririm.
31-05-2009, 15:48:16
#54
PcKOnetwork
PM Lütfen.
Teşekkürler.
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler