• 04-04-2009, 04:11:12
    #1
    Edit : iptal
  • 04-04-2009, 04:13:00
    #2
    Müdür Türkçeleştirirlen Türkçe karakter kullanmamışsın.
    ü i ş ç ğ yok çevirinin hiç bir yerinde.
    baltalamak gibi olmasın da çevirinde de yer yer hatalar var.
    onları da düzeltirsen satın alacak arkadaşlara daha faydalı olur.
  • 04-04-2009, 04:22:47
    #3
    Teşekkürler uyarın için elimden bu kadarı geldi. Hatalı yerleri söylersen düzeltmeye çalışırım ...
  • 04-04-2009, 04:31:33
    #4
    Hocam mesela anasayfadaki Öncelikle yazan yeri Öne Çıkanlar ya da vitrindekiler yapabilirsin.
    Sonra video süreleri için zaman kelimesini kullanmışsın doğrusu süre olacak. Böyle ufak şeyler.
  • 04-04-2009, 09:08:20
    #5
    bencede eger hataları tam anlamıyla giderebilirsen daha ciddi anlamada düsünebilirz
  • 04-04-2009, 11:52:31
    #6
    Gördüğünüz hataları söyleyin lütfen elimden geldiğince düzenlerim ben.. Gözünüze çarpan kısımları belirtirseniz sevinirim..
  • 04-04-2009, 12:00:10
    #7
    bu youtube clone scripti yani türkcelestirme zatn kolaylastı artık translate.google dan yine yapılabiliyor butonlarında fazla zor oldgunu düsünmüyorum bazı yerlerde türkçeye çevirmede degisiklikler yapabilirsin örnegin o yenileri göster yazısı pek çekici gelmedi
    ve seo geliştirilebilir sonra player ws bu haliyle fazla bişey yapılmamıs ilgi görecegini sanmıyorum ondan zaten free olan bi script
  • 04-04-2009, 12:32:22
    #8
    Ya zaten dediğim gibi cüzzi bir miktara hakkından fazla bir fiyata verecek değilim. Sonuçta işin içinde el emeği göz nuru var Haa gerek yok ben yaparım diyenede zorla satacak değilim. Bu benim için yeterli diyen olursa satılır olmasa satılmaz o kadar da önemli değil yani...
  • 04-04-2009, 12:51:37
    #9
    İsteyene youtube butonlarıda verilecektir..