• 21-03-2009, 11:29:08
    #1
    satış bitmiştir..
  • 21-03-2009, 14:47:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    v1.1 sürümüne uygun var mı acaba ?
  • 21-03-2009, 16:10:45
    #3
    v2.1.0 uygun var mı acaba? ve site bilgileri pm lütfen.
  • 21-03-2009, 20:26:24
    #4
    pm alabilirmiyim
  • 21-03-2009, 23:53:22
    #5
    pm ler gönderildi arkadaşlar..
  • 21-03-2009, 23:55:18
    #6
    pm alabilir miyim
  • 22-03-2009, 00:23:05
    #7
    LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilir miyim
    pm iniz Gönderildi..
  • 22-03-2009, 00:50:48
    #8
    Ödemeyi nasıl yapabilirim? Örnek siteniz varsa PM atabilir misiniz?

    Teşekkürler
  • 22-03-2009, 01:03:41
    #9
    ozan86 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödemeyi nasıl yapabilirim? Örnek siteniz varsa PM atabilir misiniz?
    Teşekkürler
    Paypal yada Havale İle Yapabilirsiniz.. İyi Akşamlar..