• 04-02-2009, 13:59:19
    #37
    pm attim hocam. hayirli satislar
  • 04-02-2009, 14:01:16
    #38
    Hayırlı satışlar, güzel çalışma
  • 04-02-2009, 14:05:14
    #39
    sagolun arkadaslar istege özel de yapılır siteleriniz suan kurdugumuz arkadaslar cok memnunlar satıs devam ediyor
  • 14-02-2009, 10:02:18
    #40
    kaç lira istiyosun bu temaya?
  • 14-02-2009, 11:10:48
    #41
    Fiyat lütfen...
  • 15-02-2009, 01:42:13
    #42
    hayırlı olsun ne diyim iyi iş çıkarmıssınız.
  • 15-02-2009, 01:46:58
    #43
    Fiyatı pmlermisiniz.
  • 18-02-2009, 08:27:00
    #44
    fiyatları pm olarak attım
  • 19-02-2009, 23:54:29
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam hayırlı geceler.fiyatı pm olarak alabilir miyim?