• 16-01-2009, 10:52:32
    #19
    Arkadaşlar scriptin 50 Kişiye satılma sebebi ucuz tutulmasıdır..

    Artı olarak script 50 kişide olabilir ama farklı thema giydirerek değiştirebilirsiniz.. ve Scripti Geliştirebilirsiniz Sendbox a Düşmez Çünkü kullananlar farklı Konular ekleyecekler ve farklı yazı başlıkları..
    Bence Güzel bir fırsat kaçırmayın...
  • 17-01-2009, 11:15:24
    #20
    konu gunceldir talepler gayet olumlu
  • 17-01-2009, 11:22:53
    #21
    Üyeliği durduruldu
    50 kişi çok olur bence script w@rez'e girer
  • 17-01-2009, 18:26:26
    #22
    darkhick adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 kişi çok olur bence script w@rez'e girer

    w@rez'e duşmesi mümkün degil cunku alan adına lisaslanıcak
  • 17-01-2009, 20:08:48
    #23
    Üyeliği durduruldu
    50 kişiye olsa ben almam alan biri kesin kankam olur