• 27-12-2008, 16:37:46
    #19
    pm alabilirmiyim
  • 27-12-2008, 16:42:22
    #20
    pm alabilirmiyim hangi siteden çektiği bilgisi ile
  • 27-12-2008, 17:35:28
    #21
    bütün pm ler cevaplanmıştır
  • 27-12-2008, 18:15:51
    #22
    msn adresimi pm gönderdim
  • 28-12-2008, 10:09:01
    #23
    pmlere cvp verildi

    1 adet bot satılmıştır
  • 28-12-2008, 10:14:24
    #24
    Botun ekran kaydını pm ile görebilirmiyim ? ve bot kaç kişiye satılacaktır ?
  • 28-12-2008, 10:28:27
    #25
    bende pm alayım
  • 28-12-2008, 11:52:54
    #26
    pmler gönderildi

    bot genel amaçlı olup genel bir veri aldığından sınırlaması yoktur. ama ben alıcılarıda düşündüğümdem 5 veya 6 kişiye satmayı düşünüyorum

    satılan botların telif hakkıda bana ait olup satın alan kişi kendi kullanımı için sınırsız bir şekilde kullanabilir
  • 28-12-2008, 12:13:43
    #27
    5-6 kişiyi geçmiyecekse alabilirim. Özel mesaj ile msn adresimi yolladım, eklerseniz bi görüşelim.