• 02-11-2008, 15:28:15
    #10
    satışlarımız devam ediyor bazı aksaklıkları giderdik
  • 02-11-2008, 15:31:35
    #11
    bende 1 adet almak istiyorum pm atarmısınız
  • 02-11-2008, 15:37:17
    #12
    msni postaladım
  • 03-11-2008, 15:12:38
    #13
    İzlesene, DailyMotin ve Metacafe botlarından 1'er tane aldım. Sorunsuz çalışıyorlar.
  • 03-11-2008, 15:30:05
    #14
    4 adet bot satın aldım..
  • 06-11-2008, 16:42:09
    #15
    satışlarımız devam ediyor
  • 06-11-2008, 17:07:07
    #16
    bir adet bot alındı tşk
  • 06-11-2008, 17:17:16
    #17
    3 adet bot alındı
  • 06-11-2008, 17:26:03
    #18
    vBulletin İçinde Yapabilirmisin ?