• 11-10-2008, 13:09:01
    #10
    Majestic rumuzlu arkadaşımızla da anlaşılmıştır, geriye kaldı 3 tane.
  • 11-10-2008, 14:35:49
    #11
    Üyeliği durduruldu
    yaptığın terbiyesizlik güzel kardeşim.
    O admin panel tasarımı bana ait. En azından bir izin alabilirdin!

    "Bu panel Birçok script için ortak kullanım paneli olarak KPLN! tarafından geliştirilmiş ve tasarımı & kodlaması farklı scriptlerde de görülmesi muhtemel bir scripttir. Yönetim Paneliniz kullandığınız scriptten ayrı olarak ihtiyaca göre düzenlenebilir *
    Fakat tasarımı ve kullandığı özellikler 1 e 1 olarak herhangi bir sitede sizin tarafınızdan kullanılamaz."

    Ki bu scripti alan arkadaşlar için geçerliydi. Siz Ne hakla bunu kaynaktan alıp kendinize göre düzenleyebiliyorsunuz? Çok mu zor geldi size bir admin teması yapmak ????? Okadar yapmışsınız KENDINIZE AIT BIRDE PANEL yapamadınız mı?

    Bu mesajı yöneticilere raporluyor ve arkadaşın -admin temasını değiştirmediği taktirde- bu forumdan banlanmasını talep ediyorum.
    Yönetim panelinin anasayfasından anlayabileceğiniz gibi o tasarım bana ait ve iznim dışında kullanılmaktadır. Ayrıca alıcı arkadaşların da bilgisine...

  • 11-10-2008, 15:11:07
    #12
    Girişte WP
    Alper'in emeğinin üstüne güzel yatmış arkadaş tebrik ediyoruz...
    Gereğinin yapılmasını istiyoruz.
  • 11-10-2008, 15:18:10
    #13
    Alper arkadaşımızdan özür dilerim, olay tamamen yanlış anlaşılma arkadaş kendi bölümünde bu paneli başka scriptler de de görebilirsiniz demiştir ben de yanlış anlayarak ekledim satış sonlanmıştır; şu an anlaştığım arkadaşlar hariç scripti sadece 1 kişiye sattım onunda admin paneli değiştirilecektir.
  • 11-10-2008, 15:30:06
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ilgili değişiklikleri yaptığınızda beni de bilgilendirirseniz sevinirim.
  • 11-10-2008, 17:25:57
    #15
    anlamıyorum admin paneli yapmak bu kadar zormu..
    bu script sen yaptıysan admin paneli yapımında ne varki