yaptığın terbiyesizlik güzel kardeşim.
O admin panel tasarımı bana ait. En azından bir izin alabilirdin!

"Bu panel Birçok script için ortak kullanım paneli olarak KPLN! tarafından geliştirilmiş ve tasarımı & kodlaması farklı scriptlerde de görülmesi muhtemel bir scripttir. Yönetim Paneliniz kullandığınız scriptten ayrı olarak ihtiyaca göre düzenlenebilir *
Fakat tasarımı ve kullandığı özellikler 1 e 1 olarak herhangi bir sitede sizin tarafınızdan kullanılamaz."

Ki bu scripti alan arkadaşlar için geçerliydi. Siz Ne hakla bunu kaynaktan alıp kendinize göre düzenleyebiliyorsunuz? Çok mu zor geldi size bir admin teması yapmak ????? Okadar yapmışsınız KENDINIZE AIT BIRDE PANEL yapamadınız mı?

Bu mesajı yöneticilere raporluyor ve arkadaşın -admin temasını değiştirmediği taktirde- bu forumdan banlanmasını talep ediyorum.
Yönetim panelinin anasayfasından anlayabileceğiniz gibi o tasarım bana ait ve iznim dışında kullanılmaktadır. Ayrıca alıcı arkadaşların da bilgisine...