Merhaba arkadaşlar,
Abonelik tahsilatlarınızı otomatikleştiren abone.io bulut tabanlı abonelik sisteminden haberdar etmek istedim.
Bu ürün sayesinde, kodlamaya gerek kalmadan, dakikalar için abonelik tahsilatlarınızı gerçekleştirmeniz mümkün.
Sistem şu anda payu, paytr ve iyzico sanal poslarını desteklemektedir.
Ürün bulut tabanlı bir hizmet olduğu için, herhangi bir kurulum yapmadan abone.io'yu kullanabilirsiniz.

Aşağıdaki videoda ürünü kısa tanıtımını bulabilirsiniz:


https://www.youtube.com/watch?v=cHKQuaAiuvI


Aşağıdaki makalede, ürünün özellikleri hakkında bilgi bulunmaktadır.

https://www.abone.io/abone-io-kolay-abonelik-sistemi/

Ürünle ilgili sorularınızı direk buraya yazabileceğiniz gibi, https://www.abone.io/#contact adresindeki iletişim formu aracılığıyla da iletişime geçebilirsiniz.

Şirket hakkında: abone.io, Subscreasy'nin Türkiye pazarına hitap eden versiyonu olup, İTÜ Çekirdek ve Lonca Girişimcilik Merkezi tarafından desteklenmektedir.
Geçtiğimiz günlerde düzenlenen Big Bang 2018 startup challange'da NGN'in 20.000$'lık teknoloji ödülünü kazanmıştır.