• 09-07-2008, 15:17:26
    #1
    Bir müşterimiz için inşaat scripti yazmıştık son olarak ev planlarının resimlerini vericekti ve aradan 3 ay geçti ses yok. Siteyi yayınlamadık, dosyaları vermedik yalnızca bende mevcut.

    Php ile kendi yazılımımız. Tasarım bana ait.

    Anasayfa
    Hakkımızda
    Satılık Daireler
    Referanslar
    İletişim

    Menülerinden oluşuyor.Açılış sayfasında Üstte evlerin slayt gösterisi var alt kısımda firma hakkında kısa bilgi ve iş yeri resmi mevcut.
    Sol kısımda alt alta 2 adet resim var Satılık dairelerden çekiyor her sayfa yenilendiğinde resimler değişiyor.Tıklandığında ise o dairenin sayfasına gidiyor.

    Yönetim panelden tüm içerik yönetilebiliyor.

    Yalnızca 1 kişiye vereceğim ve verdiğimde burada belirteceğim.
    Firma ile hosting domain hariç 450 ytl'ye anlaşmıştık. Aslında 600ytl demiştim ama daha önceki sitesinide biz yaptığımız için kolaylık sağladım.

    200 ytl'ye vereceğim... Takas yapmak isteyen var ise bi değerlendiririm....


    DEMO : www.ozkarakus.com.tr/1
  • 09-07-2008, 15:26:22
    #2
    Keşke bir demo kursaydın.
  • 09-07-2008, 15:29:07
    #3
    Kurulu var hocam ama kendi domainim altında değil. Site yaptığım firmanın domaini altında.. siteadi.com/1 seklinde.
  • 09-07-2008, 15:55:11
    #4
    Turkchat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurulu var hocam ama kendi domainim altında değil. Site yaptığım firmanın domaini altında.. siteadi.com/1 seklinde.
    guzel yapmissin ama keske gorebilseydik
  • 09-07-2008, 15:57:31
    #5
    Ben size göremezsiniz demiyorum ki arkadaşım

    Özel mesaj ile gönderebilirim link'i diyorum.
  • 09-07-2008, 15:59:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Sanırsam böyle bir Forum Kuralı vardı."Satışa çıkan scriptin DEMO sununda verilmesi die".
  • 09-07-2008, 16:03:42
    #7
    demo link eklendi
  • 25-02-2014, 22:28:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    demo çalışmıyor.
  • 25-02-2014, 22:30:51
    #9
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    KardesHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    demo çalışmıyor.
    Çalışması anormal olurdu. 6 senelik konuyu nasıl hortlattınız hayret.
    O zaman yeni doğan çocuk şimdi okula gidiyor.