****** Hikaye sistemi..
27
●2.931
- 10-06-2008, 18:12:39Bilgileri gönderdim...rosenrot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu arada script şu anda geliştirilme aşamasındadır. 15 güne kadar ikinci bir sürüm daha çıkacaktır ve fiyat değişecektir. Ancak bu sürümü alanlara ücretsiz verilecektir. Bu şekilde bir ön satışı yapmamızın nedeni ilgiyi ölçmek ve önerileri alarak ilerlemek.. Böylece alacak kişilerin ihtiyaçlarını tam olarak karşılayabilecek bir sistem yapmayı hedefliyoruz...
İyi günler... - 11-06-2008, 17:14:24Bot sadece bir veritabanını çekmek içindi. Sadece bir site için hazırlandı. Zaten kayıtlı 2600 küsür hikaye vardı hepsini çektik. Dilersen botu ya da veritabanını da ayrı olarak satabilirim..eviL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle