• 06-03-2017, 05:39:40
    #1

  • 06-03-2017, 17:30:11
    #2
    Nerden nereye..
    Tebrikler Süleyman. Kısa sürede piyasada olan özellikleri sisteme eklemeyi başarmışsın. Üstüne üstlük piyasanın üstünde bazı özelliklerinde var olması ayrı bir güzellik. Yalnış anlamadıysam gold-bronz-platin gibi sistem özelliklerini bölme olayınada girmemişsin. Her güncellemeyi kullanılarına ücretsiz sunmanda güzel. Bu XML bağlama sistemin biraz piyasadaki sistemleri bozacak gibime geliyor ama (sanırım her xml dağıtıcısının xml'ini hızlı ve ücretsiz sisteme bağlatıyorsun?)

    İş yoğunluğundan sana gönderdiğim müşteriyi memnun ettiğin içinde ayrı bir teşekkür ederim.

    Bir eleştri: bu yazılım sistemine kullandığın tasarım (default) çok sönük kalmış. Yeni nesil ui ve ux standartlarında responsive bir tasarım yapman daha doğru olurdu. Tamam ayrı bir mobil tasarım ile mobil desteği vermen güzel ve doğru olan ama yinede artık kullanıcılar buna bakabiliyor.

    Çarşın pazar ola.
  • 06-03-2017, 18:56:47
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öncelikle Merhaba,

    Süleyman'ı ve yaptığı işleri yakından takip ederim.

    E-ticaret sisteminde ise bu sektörde yer alan ve almak isteyen(lere) bir çok kolaylık sağlamaktadır.
    Bunları karşılaştırmak için piyasa da yer alan e-ticaret sistemlerinin özellikleriyle kıyaslayabilirsiniz.

    İlerleyen süreçlerde ise bir çok modüllerin daha geleceğini şimdiden belirtsem yanlış olmaz sanırım.

    E-ticaret sistemleri konusunda sorunlar yaşayan, bir modül için gereksiz yere harcama yapan e-ticaret sahiplerinin Süleyman'ı bir ziyaret etmesini öneririm.
  • 07-03-2017, 10:54:28
    #4
    @NeLph teşekkür ederim. en yakın zamanda farklı tasarım seçenekleri sisteme dahil olacaktır.

    @Grafi teşekkür ederim.
  • 08-03-2017, 13:11:01
    #5
    Süleyman Bey gerçekten işinin ehli ve işini hızlı yapan sınırlı yazılım firmalarından birisidir diyebilirim. Üstelik günden güne sistemi iyileştirmesi ve bu güncellemeleri ücretsiz olarak sunması da ayrı bir güzel. Çalışmanızı ve e-ticaret sistemini kesinlikle tavsiye ederim.
  • 08-03-2017, 16:49:39
    #6
    @EnB teşekkür ederim.
  • 10-03-2017, 12:29:13
    #7
    Yıllık ekstra bir ücret varmıdır ?
  • 10-03-2017, 12:48:12
    #8
    ertugrulyasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllık ekstra bir ücret varmıdır ?
    Yıllık Hosintg ve yenileme ücreti 500 TL + KDV'dir
  • 11-03-2017, 22:38:56
    #9
    Süleyman bey'in ilk müşterilerindenim. Bütün e-ticaret firmalarının paketlerini günlerce inceledim. Webhox'da karar kıldım. Kendi tasarımımı a dan z ye entegre etti. Bütün sorularıma ve sorunlarıma bıkmadan usanmadan hızlı cevaplar-çözümler sundu ve hala da sunuyor. E-ticaret sistemi gerçekten çok iyi, bütün ihtiyaçlarıma cevap veriyor. Başka firmalarda ekstra ücretli olan eklentiler webhox'da standart geliyor. Destek zaten Süleyman bey ile sorunsuz.
    Herkese tavsiye eder, kendisine çok teşekkür ederim.