Nerden nereye..
Tebrikler Süleyman. Kısa sürede piyasada olan özellikleri sisteme eklemeyi başarmışsın. Üstüne üstlük piyasanın üstünde bazı özelliklerinde var olması ayrı bir güzellik. Yalnış anlamadıysam gold-bronz-platin gibi sistem özelliklerini bölme olayınada girmemişsin. Her güncellemeyi kullanılarına ücretsiz sunmanda güzel. Bu XML bağlama sistemin biraz piyasadaki sistemleri bozacak gibime geliyor ama

(sanırım her xml dağıtıcısının xml'ini hızlı ve ücretsiz sisteme bağlatıyorsun?)
İş yoğunluğundan sana gönderdiğim müşteriyi memnun ettiğin içinde ayrı bir teşekkür ederim.
Bir eleştri: bu yazılım sistemine kullandığın tasarım (default) çok sönük kalmış. Yeni nesil ui ve ux standartlarında responsive bir tasarım yapman daha doğru olurdu. Tamam ayrı bir mobil tasarım ile mobil desteği vermen güzel ve doğru olan ama yinede artık kullanıcılar buna bakabiliyor.
Çarşın pazar ola.