Merhaba arkadaşlar,

Script Lisans tarafından yazılmıştır. Scripti bana verdi bende satayım dedim. Tasarım giydirmeye falan çalıştım ama pek uğraşamadım. Bir kaçta sorunu var. Onlar halledildikten sonra ortaya cilnop gibi bir script çıkacaktır.

Scriptin özellikleri.

Seo= İster açarsınız ister paparsınız istersenizde değiştirirsiniz. Config dosyasından ayarlaması yapılır.
Kategorilendirme: Örnek: Haberler diye bir katagori açtık bu kategori altına

Haberler
--Siyaset
--Gündem
--Güncel
Hikayeler
--Aşk hikayeleri
--Sevgi hikayeleri
--Efsaneler
--....

Şeklinde Kategoriler oluşturulur.

Sistemde tag mevbuttur. Admin panelden içerik eklerken tag ekleyebilirsiniz.
Sisteme Ziyaretciler admin onaylı içerik ekleyebilirler.

Galeri sistemi mevcuttur. Js ile çalışır.

Yorum ekleme özelliği mevcut.


Sistemin çalışma şartı vBulletin gibidir. Bir config dosyasından. İçerik ekleme kategori ekleme vs. de admin panelden eklenmektedir.

Script için istenilen fiyat: 100 YTL
4 Kişiye satılacak.

(Scriptin hiç bir hakkı devredilmiyor. Sadece kullanım için satılıyor.)
İzinsiz Satılamaz kopyalanamaz.

Belki çok zaman sonra ek özelliklerle ve düzenlemelerle satışa çıkabilir.

Artı bir coder bulup düzelttirirsiniz. oda en fazla 50 ytl ye mal olur. toplamda yani 150 ytl ye bu scripte sahip olursunuz.
Dandik Demo: Portal Script V1

Hataları sıralayayım.

Scriptin orjinal halinde
Kategoriler girildiğinde ordan ikinci sayfaya geçerken çalışıyor fakat temayı değiştirdim orda bir kaç kod silinmiş sanırım ondan dolayı bu tasarımda sorun çıkarıyor geçmiyor diğer sayfaya.

Yorum gönderirken bir sorun veriyor. Güvenlik kodu ekledik ondan sonra oldu.

Sitedede göründüğü gibi bazı yerlerde türkçe karakterler uçuk onları notpad ile açıp yazıcaksınız sadece.

Birde orjinal halinde Konu içerisinde taglar görünüyor ama yeni tasarımda görünmüyor.

Zamanım yok artık netede giremiyorum doğru düzgün. Ben ilgilenemiyorum ilgilenicek arkadaşların işine yarar diye düşündüm.

Sorunlu scripti nasıl satarsın falan demeyin boşuna. Zaten belirttim bir satır üstte. Varsa işine yarıcak kişiler. ben burdayım. Yoksada gereksiz mesaj kasmayın.

NOT: LÜTFEN GEREKSİZ MESAJLAR YAZIP KONUYU KİRLETMEYİNİZ!!!