Ücretli Aldığım Dizi Scriptini Satıyorum - 1 TL! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PHP Ücretli Aldığım Dizi Scriptini Satıyorum - 1 TL!
18
●
1.493
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
PHP Ücretli Aldığım Dizi Scriptini Satıyorum - 1 TL!
1
2
3
20-03-2016, 13:17:05
#10
CeRo
bence düz min attırma 100 yap
hayırlı satışlar, alan arkadaşa hayırlı olsun...
20-03-2016, 13:23:13
#11
orcuntuna
geçmiş olsun 1liraya gidecek
70 lira arttırmamı olur
20-03-2016, 13:27:53
#12
koftehor
Üyeliği durduruldu
Malesef uyanıklık yapayım derken 1 TL ye gidecek scriptiniz
20-03-2016, 14:40:06
#13
D62
Takip Ediyorum Bakalım Kim Alacak
Edit : Report edildi.
Açık attırma kurallarına aykırı bir şekilde satış yapmaya çalışıyor arkadaş.
21-03-2016, 01:16:33
#14
ufukt51
Birde arkadas yazmisya dusuk fiyat olursa satis iptal diye. Madem oyle tek fiyat belirleyin o fiyata satin. Bu nasil bir acik artirmadir sonu banla bitecek bi konu gibi
21-03-2016, 01:22:39
#15
MakaleServisi
Açık arttırma konusunda takas teklifini ve 70TL'lik arttırmayı ilk kez görüyorum.
Takipteyim
21-03-2016, 03:41:30
#16
Solace
Üyeliği durduruldu
MakaleServisi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açık arttırma konusunda takas teklifini ve 70TL'lik arttırmayı ilk kez görüyorum.
Takipteyim
1 tl teklif edenin nick uyumuda çok iyi ve açık arttırma ona kalacak büyük ihtimal
SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
21-03-2016, 09:15:54
#17
starwarez
Üyeliği durduruldu
Verdiğin parayı geri almayı garantilemişsin üstüne ne verirlerse kar diyosun. İyi fikir kardeşim
Ayfon cihazından tepetaklak gönderildi
21-03-2016, 10:06:58
#18
Adobe
Açık arttırma fiyat değişimi yapılmadan önce teklif verdim. Arkadaş scripti vermezse konu şikayete taşınacak.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler