• 20-06-2015, 16:45:26
    #28
    Üyeliği durduruldu
    dapper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.net üzerinde değil hocam. Farklı bir forumda yazdırdım.
    Yazan arkadaş birebir yazmayı başarmış demekki hayırlı satışlar.
  • 20-06-2015, 16:45:39
    #29
    dapper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10.net üzerinde değil hocam. Farklı bir forumda yazdırdım.
    Bu bot Burhan hocamın freak7 için yazdığı bot.
  • 20-06-2015, 16:46:46
    #30
    Üyeliği durduruldu
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bot Burhan hocamın freak7 için yazdığı bot.
    Detayları özel mesajdan atar mısınız hocam
  • 20-06-2015, 16:47:00
    #31
    Üyeliği durduruldu
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bot Burhan hocamın freak7 için yazdığı bot.
    Yok hocam arkadaşı birebir aynısı yazmıştır Dediğiniz gibi burhanın yazdığı bota yüzde yüz benzediğini dile getirdim
  • 20-06-2015, 16:48:03
    #32
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bot Burhan hocamın freak7 için yazdığı bot.
    Bu kişide büyük ihtimal holosko yani freak7.Onunda böyle bot satışı oluyordu.Wmaracında falan.

    Daha önce bir kaç üyeliğide yine bu sebepten ötürü ceza aldı diyebiliyorum.


    Yanılıyor olabilirim.Kimsenin günahını almak istemem.Ancak gördüklerimi yazıyorum sadece.Detaylı inceleme yaplırsa freak7 yani holosko bir kaç üyelik ile yeniden foruma kayıt oldu site ve botu satmaya çalıştı.
  • 20-06-2015, 16:48:06
    #33
    sKaracanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam arkadaşı birebir aynısı yazmıştır Dediğiniz gibi burhanın yazdığı bota yüzde yüz benzediğini dile getirdim

    Lisanssız satmış Burhan hocam. Kendi satışını yaptığı botun eski sürümü imiş.
  • 20-06-2015, 16:48:53
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kişide büyük ihtimal holosko yani freak7.Onunda böyle bot satışı oluyordu.Wmaracında falan.

    Daha önce bir kaç üyeliğide yine bu sebepten ötürü ceza aldı diyebiliyorum.
    Büyüh ihtimalle hocam Burhan hocam ilk botu lisanssız şekilde holoskoya vermişti kendiside böyle ne koparırsam hesabı yardırmış Sattığı sitelerde satıştan 3 gün sonra banlanıyordu zaten.
  • 20-06-2015, 16:49:08
    #35
    Üyeliği durduruldu
    sKaracanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam arkadaşı birebir aynısı yazmıştır Dediğiniz gibi burhanın yazdığı bota yüzde yüz benzediğini dile getirdim
    Haklı olabilirsiniz hocam .Sanırım ben 2. yada 3. kişiyim. Satışı durdurdum.
  • 20-06-2015, 16:49:46
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kardeş nasıl bir yöntem uyguladın bilmiyorum ama bu resim botu kullanan sitelerin ömrü artık 3-4 günü geçmiyor spam yiyor senin yöntemin nasıl bilemiyorum tabi. google ciddi önlem aldı artık bu konuda. ayrıca samet arkadaşa 7 ay evvel bu botu özel yazdırttım felan demişsin, botu inceledim , çektiği içerikten bana ait olduğunu anladım. zamanında daha evvel forumdan banlanan bir arkadaşa bu botun ilk versiyonunu lisanssız satmıştım muhtemelen o da sana satmış...