dapper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PHP Hızlı hit kazandıran resim botu
48
●2.586
- 20-06-2015, 16:45:39Bu bot Burhan hocamın freak7 için yazdığı bot.dapper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2015, 16:46:46Üyeliği durdurulduDetayları özel mesajdan atar mısınız hocamWebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2015, 16:47:00Üyeliği durdurulduWebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam arkadaşı birebir aynısı yazmıştır
Dediğiniz gibi burhanın yazdığı bota yüzde yüz benzediğini dile getirdim
- 20-06-2015, 16:48:03Bu kişide büyük ihtimal holosko yani freak7.Onunda böyle bot satışı oluyordu.Wmaracında falan.WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce bir kaç üyeliğide yine bu sebepten ötürü ceza aldı diyebiliyorum.
Yanılıyor olabilirim.Kimsenin günahını almak istemem.Ancak gördüklerimi yazıyorum sadece.Detaylı inceleme yaplırsa freak7 yani holosko bir kaç üyelik ile yeniden foruma kayıt oldu site ve botu satmaya çalıştı. - 20-06-2015, 16:48:06sKaracanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Lisanssız satmış Burhan hocam. Kendi satışını yaptığı botun eski sürümü imiş. - 20-06-2015, 16:48:53Üyeliği durdurulduBüyüh ihtimalle hocam Burhan hocam ilk botu lisanssız şekilde holoskoya vermişti kendiside böyle ne koparırsam hesabı yardırmışAkbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sattığı sitelerde satıştan 3 gün sonra banlanıyordu zaten.
- 20-06-2015, 16:49:08Üyeliği durdurulduHaklı olabilirsiniz hocam .Sanırım ben 2. yada 3. kişiyim. Satışı durdurdum.sKaracanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-06-2015, 16:49:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kardeş nasıl bir yöntem uyguladın bilmiyorum ama bu resim botu kullanan sitelerin ömrü artık 3-4 günü geçmiyor spam yiyor senin yöntemin nasıl bilemiyorum tabi. google ciddi önlem aldı artık bu konuda. ayrıca samet arkadaşa 7 ay evvel bu botu özel yazdırttım felan demişsin, botu inceledim , çektiği içerikten bana ait olduğunu anladım. zamanında daha evvel forumdan banlanan bir arkadaşa bu botun ilk versiyonunu lisanssız satmıştım muhtemelen o da sana satmış...
Yok hocam arkadaşı birebir aynısı yazmıştır
Dediğiniz gibi burhanın yazdığı bota yüzde yüz benzediğini dile getirdim