• 28-05-2015, 18:31:45
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Script güzel, fakat parası da güzel.
    Hayırlı satışlar dilerim.
  • 28-05-2015, 18:59:28
    #20
    admin panel pm alabilir miyim
  • 28-05-2015, 20:55:26
    #21
    Tek satis olsaydi dusunebilirdim, hayirli satislar.
  • 29-05-2015, 16:42:54
    #22
    Developer
    PM'ler gönderildi.
  • 30-05-2015, 13:14:30
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Skype ekler misiniz?
    Skype; startup.fabrika
  • 30-05-2015, 13:23:29
    #24
    aylık paketi falan olsa almak isterdim bunu .
  • 30-05-2015, 21:45:45
    #25
    Developer
    PM'ler atıldı. Satış aktiftir.