L & D Makale Scripti V.1.0 Sadece 50 YTL.!
86
●9.392
- 18-05-2008, 16:26:10hocam hafta içi hangi saatler msnde oluyorsunuz ödemelrim gelince scripti almak istiyorum sizden ne zaman müsait olursunuz ?
- 21-05-2008, 23:35:13Her Zaman Msn Deyım Ben 24 Saatin 20 Saati DiyebilirimKraLMp3Ler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Script 20 Kişiye Satılacaktır Arkadaşlar.cinbaba adlı üyeden alıntı:
Şuanda 5 Kişiye Satıldı. - 22-05-2008, 14:09:43abi senin msn adresi bende ekli ama off gözükyosun anlamadım bu işi

bide demoları görebilirmiyim satılan ? - 21-10-2008, 10:43:14Merhabalar,
Öncelikle hayırlı satışlar.
Scriptin renk seçeneği varmı?
Joomla ile bir site kurdum ama joomladan daha iyi yerlere gelebilirmiyiz bununla.
Kurulumu Siz yapıyormusunuz. ?
ObZo.NeT e Hoşgeldiniz buranın yerine alsammı diye düşündüm ama Joomla mı daha iyi indexlenir tereddütte kaldım. - 21-10-2008, 11:54:47Joomla Hiç Kullanmadıgım İçin Bilemicem.Saruman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama Joomla Genel Olarak Kullanıldıgı Icın Yanılmıyorsam Joomla Daha Iyı Indexlenır.
Kurulumu Dilerseniz Kendım Yaparım.
Tema Seçeneği Yok Ama + İsteğe Özel Tema Tasarımı Yaparım. - 21-10-2008, 12:35:42Üyeliği durdurulduSaruman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan Bu Scripti Ben kulanıyorum Ve Gercekten İyi bir Script Herhangi Bir Link Degişimi Vb. Seo Calısması Yapmadıgım Halde 4 bin içerikle ortalama 20 bin index yaptı.
+ oalrak Yönetimi Joomladan Daha Basit
Renk konusuna Gelirsen Scripte Fazla Grafik kasılmamıs sade ve hoş 1-2 bar cubugunun Rengini Degişerek Bambaska Bir Görünüme Kavuşturabilirsin.İstersende istedigin bir renge ben dönüştürebilirim
Benim Kullandıgım Site
Duygusal
