• 06-03-2008, 00:46:57
    #28
    yalnız script fiyatını alabilir miyim demoyla beraber?
    scripti siz mi kodladınız yoksa piyasada bulunan spam scripti mi?
  • 06-03-2008, 01:33:48
    #29
    Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dEaTh'in sorusuna bir cevap verebilir misiniz ?
    hocam pardon yeni gördüm mesajınızı scripti yazan kişinin sattığımdan haberi var sadece scripti alacak arkadaşlar olursa %50 50 bölüşeceğiz...

    db ile alacaklarda ise küçük bir miktar vereceğim arkadaşa okeyi var yani

    not : pmler gönderildi arkadaşlar..
  • 06-03-2008, 02:10:08
    #30
    bana da bir pm atarmısın
  • 06-03-2008, 02:20:49
    #31
    bilgiler gelsin ö.m please.
  • 06-03-2008, 02:47:07
    #32
    r10'dan dehşet spamcilar çikar ha
    ben dahil
  • 06-03-2008, 02:49:27
    #33
    pm alabilirmiyim
  • 06-03-2008, 08:56:05
    #34
    Demo ve Fiyatı Alabilirmiyim
  • 06-03-2008, 09:35:01
    #35
    demo yollarmısınız?
  • 06-03-2008, 09:35:27
    #36
    k42
    Üyeliği durduruldu
    bende yazmıştım bitane nese piyasaya sürelim ozaman