dEaTh'in sorusuna bir cevap verebilir misiniz ?
hocam pardon yeni gördüm mesajınızı scripti yazan kişinin sattığımdan haberi var sadece scripti alacak arkadaşlar olursa %50 50 bölüşeceğiz...
db ile alacaklarda ise küçük bir miktar vereceğim arkadaşa okeyi var yani
not : pmler gönderildi arkadaşlar..