Holokost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dEaTh'in sorusuna bir cevap verebilir misiniz ?
hocam pardon yeni gördüm mesajınızı scripti yazan kişinin sattığımdan haberi var sadece scripti alacak arkadaşlar olursa %50 50 bölüşeceğiz...

db ile alacaklarda ise küçük bir miktar vereceğim arkadaşa okeyi var yani

not : pmler gönderildi arkadaşlar..