• 15-01-2015, 02:44:02
    #28
    Alışveriş yapmadan önce nasıl bir kişiyle alışveriş yaptığınıza dikkat edin..
    detaylar için linkleri inceleyin o zaman anlayacaksınız....

    https://www.r10.net/forum-disi-sikaye...-yapmayin.html
    https://www.r10.net/sikayetim-var/138...-yapmayin.html
  • 15-01-2015, 09:07:12
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşa özel mesajla da söyledim ama anlamak istemiyor sanırım

    Kullanılan metronic admin panelidir, ben yazdım diye atıp tutmanız pek hoş değil.

    Temanın orjinal konusu:
    http://www.keenthemes.com/preview/metronic/start.html

    Demosu:
    http://www.keenthemes.com/preview/me...mplates/admin/

    Themeforest satış konusu:
    http://themeforest.net/item/metronic...ref=keenthemes

    Ayrıca r10 üzerinden metronic admin panelini kullanarak satış yapıyorsunuz, Extended lisansınız yoksa bunu yapamazsınız.

    Yazılımında size ait olduğunu iddia ediyorsunuz, henüz satış yapmadığım bir sistemin kodlarına ulaşıp baktınız mı acaba?
  • 15-01-2015, 15:00:19
    #30
    oguzturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa özel mesajla da söyledim ama anlamak istemiyor sanırım

    Kullanılan metronic admin panelidir, ben yazdım diye atıp tutmanız pek hoş değil.

    Temanın orjinal konusu:
    http://www.keenthemes.com/preview/metronic/start.html

    Demosu:
    http://www.keenthemes.com/preview/me...mplates/admin/

    Themeforest satış konusu:
    http://themeforest.net/item/metronic...ref=keenthemes

    Ayrıca r10 üzerinden metronic admin panelini kullanarak satış yapıyorsunuz, Extended lisansınız yoksa bunu yapamazsınız.

    Yazılımında size ait olduğunu iddia ediyorsunuz, henüz satış yapmadığım bir sistemin kodlarına ulaşıp baktınız mı acaba?


    Arkadaş bana temadan bahsediyor ben temadan bahsetmiyorum.
    kaldıki tema zaten hazır bir arayüz teması.
    Ben temadaki yerleşim ve php yazılımları kısmından bahsediyorum.
    Benim panelin %100 Aynısını nasıl yapacak bu kişi ?
    Herşey Bütün çıplaklığı ile ortada.
    Hırsızlık Yapmışsın Kabul İnkar Etme..
  • 18-01-2015, 15:46:59
    #31
    Sipariş form yani kasa bölümü mobile uygun olsaydı daha güzel olurdu
  • 23-01-2015, 13:30:18
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Maalesef mobil sürüm mevcut değildir hocam.
  • 30-01-2015, 09:06:10
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    oguzturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef mobil sürüm mevcut değildir hocam.
    hocam satış sonrası ufak tefek şeyler için teknik destek veriyormusunuz şayet almayı düşünüyoruz.
  • 30-01-2015, 17:15:08
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Bilgilendirme yapılmıştır.
  • 30-01-2015, 18:11:00
    #35
    script alındı oldukça güzel şuan bir sıkıntım yok arkadaş hızlı bir kurulumla teslim etti teşekkürler
  • 13-02-2015, 13:19:00
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Tekrardan hayırlı olsun.