• 15-05-2014, 04:17:49
    #19
    e-ticaretten anlamam bile gerekte yok ama ev arkadaşlarımla biz gerekli bağışı yaptık sizede çok teşekkür ediyoruz herkesi buna teşvik ettiğiniz için .
  • 15-05-2014, 08:36:49
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Van depremzedelerine yapılan bağışlar nerede? Hala konteyner hayatı sürüyorlar. Felaketlerde mağdurların adını kullanarak para toplanması işine karşıyım!!

    +1

    Tuğrul burada sana karşı bir cephe alınmıyor yanlış anlama!
    Belediyenin paraya ihtiyacı var ise yazar bi dilekçe başbakanlığa gönderir talebini dile getirir bu gibi durumlarda duygu sömürüsü yapılarak halk kullanılmamalı..
  • 15-05-2014, 10:20:38
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Tebrik ederim sizi.
  • 15-05-2014, 16:17:49
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Yorum yapan herkese, e-ticaret siparişi veren, vermeyen, başka türlü bağış yapan herkese teşekkür ediyorum.
  • 16-05-2014, 12:11:23
    #23
    sipariş verilmiştir. Allah razı olsun böyle bir çalışmadan dolayı
  • 16-05-2014, 12:21:11
    #24
    farkınızı gene ortaya koymuşsunuz.
    Tebrikler
  • 16-05-2014, 12:37:18
    #25
    Arkadaşa ilgisinden ve duyarlılığından dolayı teşekkür ediyorum.
    Gerekli yardım yapıldı. Kurulum için kendisine PM atıldı.
  • 16-05-2014, 17:51:30
    #26
    önemli olan böyle bir şeye destek olmaktır.
    Hafta içi hemen ödeme yapılacaktır.
  • 16-05-2014, 20:05:59
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Yorumları ve bağışları ile destek olan herkese tekrar teşekkür ediyorum. Yarın yeni kurulumları bitirip, bağış yapan herkese geri dönüş yapacağız.