Van depremzedelerine yapılan bağışlar nerede? Hala konteyner hayatı sürüyorlar. Felaketlerde mağdurların adını kullanarak para toplanması işine karşıyım!!

+1

Tuğrul burada sana karşı bir cephe alınmıyor yanlış anlama!
Belediyenin paraya ihtiyacı var ise yazar bi dilekçe başbakanlığa gönderir talebini dile getirir bu gibi durumlarda duygu sömürüsü yapılarak halk kullanılmamalı..