Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Van depremzedelerine yapılan bağışlar nerede? Hala konteyner hayatı sürüyorlar. Felaketlerde mağdurların adını kullanarak para toplanması işine karşıyım!!
+1
Tuğrul burada sana karşı bir cephe alınmıyor yanlış anlama!
Belediyenin paraya ihtiyacı var ise yazar bi dilekçe başbakanlığa gönderir talebini dile getirir bu gibi durumlarda duygu sömürüsü yapılarak halk kullanılmamalı..