anket scripti 5 ytl den gel vatandaş gel - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
anket scripti 5 ytl den gel vatandaş gel
8
●
592
R10.net
Yazılım ve Geliştirici Dünyası
Script Satışı
anket scripti 5 ytl den gel vatandaş gel
16-01-2008, 22:10:46
#1
adiga
satış iptal
16-01-2008, 22:11:37
#2
icemansahin
php olsaydı beLki ama ... asp hiç tarzım değiLL
)
16-01-2008, 22:16:26
#3
adiga
asp ciyiz php den anlamıyom
16-01-2008, 22:26:05
#4
bizimlist
Üyeliği durduruldu
kullanılan toplam oy sayısını vs göstersen daha hoş duracaktır. iyi satışlar
16-01-2008, 22:33:13
#5
odin
Anket detayı olmalı diğer anketler , yanında en çok oylanan anketler vs gibi eklentiler yapmalısınız bu tarz iki satır kod oluyor.. bahsettiğim tarzda yaparsanız paket halinde satışınız daha fazla olacaktır.
16-01-2008, 22:35:27
#6
adiga
zaten kodlamaya göre aldığım fiat 5 ytl
o kadar özellik katsaydım bu tabiki fiyatı etkileyecekti.
17-01-2008, 01:32:22
#7
myben
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
çok sade
daha ayrıntılı olabilirdi.
17-01-2008, 02:04:19
#8
yenibirweb
Üyeliği durduruldu
satışı baltalamak gibi olmasın ama
MyDesign Haber - Anasayfa
anketine çook benzettim. siz mi yazdınız aceba ¿
17-01-2008, 02:09:21
#9
adiga
ewet ben yazdım
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler