• 28-01-2008, 19:31:48
    #37
    teşekkürler. Macabré den ses çıkmadı, satışa devam ediyorum.
  • 06-02-2008, 04:31:27
    #38
    satışa devam ediyorum arkadaşlar.
  • 01-04-2008, 22:28:46
    #39
    1 adet daha satılmıştır.
  • 17-07-2008, 20:57:00
    #40
    demonun şokunu yAŞIYORUM...
  • 17-07-2008, 21:01:08
    #41
    aynı şoku bende yaşıyorum ne güzel scirptmiş öle tek bir oyun var
  • 17-07-2008, 21:24:25
    #42
    bence konuyu hortlatmanıza şaşırın
  • 17-07-2008, 22:09:37
    #43
    ibret_ialem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence konuyu hortlatmanıza şaşırın
    sen şaşırmadın mı?
    hortlattık yine konuyu kusura bakma