• 22-08-2013, 16:30:53
    #10
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hayırlı satışlar olsun pm attım incelerseniz sevinirim.
    Birde panel için demo rica ediyorum.
    Detaylı görüşme sağlandı.

    LegendLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    e-ticaret için çok uygun bir tema, hayırlı satışlar.

    Teşekkür ederiz üstadım. Satışlarımız güncel.
  • 22-08-2013, 16:42:24
    #11
    1 Adet Alınmıştır Teşekürler .
  • 22-08-2013, 16:43:10
    #12
    Eticaret sistemlerine eklenmesi gerektigini duusundgum ozellikler
    Min siparis adeti
    Adet alisina gore fiyat uygulamasi
    + opsiyonel not alani bu genelde var
  • 22-08-2013, 17:03:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satışlar kardeşim..
  • 23-08-2013, 10:27:52
    #14
    bakyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı satışlar kardeşim..
    Teşekkürler üstad.

    trhero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eticaret sistemlerine eklenmesi gerektigini duusundgum ozellikler
    Min siparis adeti
    Adet alisina gore fiyat uygulamasi
    + opsiyonel not alani bu genelde var
    Teşekkürler düşünelim üstadım bunları da.

    AkdenizAv07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 Adet Alınmıştır Teşekürler .
    Hayırlı olsun.
  • 28-08-2013, 14:41:31
    #15
    Konumuz güncel.
  • 29-09-2013, 23:46:04
    #16
    Arkadaştan 1 adet script alınmıştır ve kurulum bekleniyor.
  • 30-09-2013, 00:22:55
    #17
    Üstad yazdığım maddeler ile ilgili güncelleme bekliyorum.

    Umarım bizleri sevindirdiniz.

    Galaxy S Advanced Mobilden Tapatalk2 aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları olması gayet normaldir.
  • 01-10-2013, 22:34:59
    #18
    videolarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaştan 1 adet script alınmıştır ve kurulum bekleniyor.
    Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın

    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstad yazdığım maddeler ile ilgili güncelleme bekliyorum.

    Umarım bizleri sevindirdiniz.

    Galaxy S Advanced Mobilden Tapatalk2 aracılığı ile gönderildi. Yazım hataları olması gayet normaldir.
    Hocam o maddeleri tekrar bir mesaj atar mısın bana bakayım.