• 22-12-2007, 04:31:34
    #1
    satış bitmiştir.





    Script gördüğünüz gibidir, kolay admin paneli vardır, Full seodur.

    Amaç domainleriniz boş kalmasın.

    Yalnızca 1 saatlik çalışmayla içerik ekleyerek google adsenseye de başvurabilirsiniz.

    Satışta belli bi sınırlama yoktur herkese satılacaktır.

    Banlanırım diye korkmayın, tüm metaları değiştirip kendiniz içerik ekleyip kimseyle paylaşmazsanız sorun olmaz.

    Sitede kullanılan tüm title'lar metalar klasöründen kolayca değişmektedir.

    Tasarımın dışındaki tabloyu çok önceden bi siteden almıştım, hazır bişeydi.

    Tek isteğim aşağıdaki tasarım ve kodlama yazısını silmeyiniz, çok silmek isterseniz de bişey diyemem.

    Asp hostingi olmayanlara uygun fiyata hosting temin edilir.

    Veritabanı mssql veya access olarak sağlanabilir.

    mssql veritabanlı hali 15 ytl'dir.

    Ücret: Komple 10ytl / 10 Dolar

    Herşey para değildir ama herşeyinde bi bedeli vardır Domain, script vs vs takaslamak istediğiniz şeyler değerlendirilir.

    not: php olsa alırdım diye msj yazmayın lütfen asp den soğuyorum

    Script asp kodlama diliyle Kubilay Erkeç tarafından yazılmıştır.

    Adsense için:

    Bu script ile 4 tane farklı domainden adsenseye başvuru yapıldı, 4 hesapta kabul edildi Adsense hesabı edinmek isteyenler içinde eşsiz bi script olmuştur


    Scripte adsense yerleşimi anlatılmıştır.. Google adsense kurulumu
  • 22-12-2007, 07:33:49
    #2
    php değilmi bu ? valla php olsa alırdım.
  • 22-12-2007, 08:38:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderilmiştir. ayrıca hangi veritabanı sistemi kullanılmakta?
  • 22-12-2007, 08:49:38
    #4
    domain ile takas yapabilirmiyiz...


    P.m ile msn atın görüşelim ..
  • 22-12-2007, 09:41:25
    #5
    db olarak ne kullanıyor ?
  • 22-12-2007, 10:41:26
    #6
    veritabanı olarak access kullanılmaktadır..
  • 22-12-2007, 10:42:54
    #7
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    not: php olsa alırdım diye msj yazmayın lütfen asp den soğuyorum
    plesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php değilmi bu ? valla php olsa alırdım.
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    php yokmu ya
    yazmayın abi böyle mesah yaw
  • 22-12-2007, 14:29:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    aspde sorun yok cok guzel bir yazilim fakat kubilay yaptigi gibi scripti mysql ve mssql baglayamayinca script satilsa bile satilmiyor..
  • 22-12-2007, 14:35:53
    #9
    orumcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aspde sorun yok cok guzel bir yazilim fakat kubilay yaptigi gibi scripti mysql ve mssql baglayamayinca script satilsa bile satilmiyor..
    mssql 'a çevirebilim