kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
not: php olsa alırdım diye msj yazmayın lütfen asp den soğuyorum
plesk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
php değilmi bu ? valla php olsa alırdım.
okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
php yokmu ya
yazmayın abi böyle mesah yaw