• 08-07-2013, 12:17:18
    Hocam ben bahsettiğiniz scriptle çok ilgileniyorum. Zira çok güzel uyum sağlayacağına inandığım bir domain adım var. .com .net birlikte. Bir an öncede bir şeyler yapmak istiyorum. Umarım kısa zamanda ilgilenebilecek duruma gelirsiniz. Kolay gelsin. Geri döndüğünüzde lütfen ince detayları pm atın.
  • 09-07-2013, 20:41:33
    JeeKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar internet sayesinde keşf ettiğimiz ve 2 3 yıldır analiz ettiğimiz bir sektöre, konununda en başında belirttiğim üzere çocuklarım olmasından dolayı onların geleceği adına bu tür satışlar ile bir yatırım yapamayacağımızdan dolayı yatırım yapma kararı aldık. 1 aydır çok ciddi anlamda bir tadilat işine girdik ve sürekli ustaların başında durmam lazımdı şu an işlerimiz bitti Allah'a şükür yine yazılım işlerimize devam edeceğiz fakat tüm arkadaşlardan nacizane olarak az daha sabırlı olmalarını diliyorum..

    Emin olun korun ateşin yemeğini yemektense kısık ateşin yemeğini beklemeyi yeğlerim.
    peki hocam beklemedeyiz inşll biran önce halledersiniz
  • 11-07-2013, 01:12:40
    BenLacivert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende aldım scriptin hataları var kaç gündür kendisine telefon ediyorm cevap vermiyor.

    1 saate yaparım ederim derken bakıyoruz kaç gündür yaptığı ettiği birşey

    daha ne kadar bekleriz bilmiyorum.
    Nasıl bir hata var hocam bilgilendirebilirmisiniz?
  • 11-07-2013, 12:27:21
    güzel sistem alabilirim belki
  • 26-07-2013, 22:54:51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar genel bütün işlerimiz bitmiş durumda artık hataları felan yavaş yavaş halledebiliriz...

    Sıkıntısı olan arkadaşlar lütfen tek tek beni bilgilendirsin....

    Telefon numaramın olduğu arkadaşlar da cihaz değişikliğinden dolayı numaralarınız gitti lütfen R10 kullanıcı adınız, web adresiniz ve isminizi belirtecek şekilde mesaj atarsanız kaydederim.

    Telefon numaram olmayan arkadaşlar....

    0542 207 0481 lütfen R10 dan arıyorum derseniz bana verirler....
    13:00 - 22:30 arası iletişim kurabiliriz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:54:51 -->-> Daha önceki mesaj 21:40:52 --

    circass adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bahsettiğiniz scriptle çok ilgileniyorum. Zira çok güzel uyum sağlayacağına inandığım bir domain adım var. .com .net birlikte. Bir an öncede bir şeyler yapmak istiyorum. Umarım kısa zamanda ilgilenebilecek duruma gelirsiniz. Kolay gelsin. Geri döndüğünüzde lütfen ince detayları pm atın.
    İletişim bilgilerimi verdim telefon ile irtibat kurarsak daha verimli olur gibime gelir.
  • 28-07-2013, 18:36:32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlgi sıfır.
    Ne aramalarıma ne smslerime nede maillerime her hangi bir cevap vermedi.
    Uzun zamandır bekliyorum ama bir yere kadar.
    Bir şey yapıyorsanız ya tam yapın yada hiç yapmayın.
    1 aydan fazladır bekletiliyoruz ama sonuç?
    Sonuç hüsran.

    Bu kişinin birden fazla kişiyi mağdur ettiği açık ben dahil.
    Bu durumdan dolayı forumdan uzaklaştırılmasını istiyorum.



    JeeKi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar genel bütün işlerimiz bitmiş durumda artık hataları felan yavaş yavaş halledebiliriz...

    Sıkıntısı olan arkadaşlar lütfen tek tek beni bilgilendirsin....

    Telefon numaramın olduğu arkadaşlar da cihaz değişikliğinden dolayı numaralarınız gitti lütfen R10 kullanıcı adınız, web adresiniz ve isminizi belirtecek şekilde mesaj atarsanız kaydederim.

    Telefon numaram olmayan arkadaşlar....

    0542 207 0481 lütfen R10 dan arıyorum derseniz bana verirler....
    13:00 - 22:30 arası iletişim kurabiliriz.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:54:51 -->-> Daha önceki mesaj 21:40:52 --


    İletişim bilgilerimi verdim telefon ile irtibat kurarsak daha verimli olur gibime gelir.
  • 28-07-2013, 19:36:50
    BenLacivert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgi sıfır.
    Ne aramalarıma ne smslerime nede maillerime her hangi bir cevap vermedi.
    Uzun zamandır bekliyorum ama bir yere kadar.
    Bir şey yapıyorsanız ya tam yapın yada hiç yapmayın.
    1 aydan fazladır bekletiliyoruz ama sonuç?
    Sonuç hüsran.

    Bu kişinin birden fazla kişiyi mağdur ettiği açık ben dahil.
    Bu durumdan dolayı forumdan uzaklaştırılmasını istiyorum.
    Telefon açtınız mı efendim...

    Sıkıntınız nedir yazın yardımcı olalım 1 aydır ilgi yok diyorsunuz okumadınız galiba yazılan post ları önce kim olduğunu web sitenizi ve sıkıntınızı post atın ondan sonra ilgilenilmezse ilgi yok deyin...

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:35:32 -->-> Daha önceki mesaj 19:33:41 --

    Uzaklaştırma konusunda da çok umrumda değil R10 üstünden kazandığım paraya muhtaç değilim günlük hamd olsun 500-1000 TL arası kazancımız var... Kimseyi dolandırma veya burdan gelecek paraya çok aman allahım ihtiyacımız yok.... Yönetim isterse uzaklaştırsın.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:36:50 -->-> Daha önceki mesaj 19:35:32 --

    Sıkıntısı olan arkadaşlar hesap numaralarını versin ücretlerini 3 iş gününde iade edecem sistemlerde benden hediyem olsun....
  • 28-07-2013, 19:40:39
    Üyeliği durduruldu
    İyi satışlar.
  • 28-07-2013, 19:43:24
    Dil sisteminin eklenmesini bekliyor olacagim hocam.