• 22-11-2007, 15:37:49
    #10
    Fiyatı, demo adresini pm ile alabilir miyim?
  • 22-11-2007, 16:08:08
    #11
    Üyeliği durduruldu
    PM Gönderildi...
  • 22-11-2007, 16:09:10
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Herkesin sattığı vvareze düşmüş ***** hikaye scripti değil mi bu?
  • 22-11-2007, 16:11:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkesin sattığı vvareze düşmüş ***** hikaye scripti değil mi bu?
    Herkesin sattığı? 3-4Site kullanıyor bu scripti.
  • 22-11-2007, 16:14:10
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Demo alabilir miyim? Bu 26k'lık DB herkesin kullandığı DB diye biliyorum.
  • 22-11-2007, 16:15:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Pm gönderildi.
  • 22-11-2007, 16:15:59
    #16
    https://www.r10.net/script-satisi/596...getirildi.html

    Fiyatı pmlermisin ?
  • 22-11-2007, 16:17:32
    #17
    Pm alabilir miyim? 26k hikaye hiçde yabancı gelmedi
  • 22-11-2007, 16:18:10
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Bu scripti en az 10 site kullanıyor ve bu DB bu forumda defalarca kez satılmaya çalışıldı. Herkeste olan vvarez db ve scripti satmaya çalışıyorsun. Aynen tahmin ettiğim gibi.