• 14-10-2010, 16:13:57
    #19
    Üyeliği durduruldu
    An itibarı ile satış gerçekleşmiştir.

    Yeni site sahibi sizinle iletişime geçecektir. Kendisi de satış ortaklığı sistemine devam edeceğini iletti bize. Detayları kendisinden alacaksınız,sizlere bilgilendirme yapacak.

    Hesaplarınız bugün sıfırlanacak ve ödemeleriniz yarın yapılacak. Üye sayılarında artış olduğu gibi azalma olan satış ortaklarımız da olacak. Bunun nedeni ise şu;

    Hizmet politikamız gereği maillerimizde üyelerimize mail listesinden ve üyelikten çıkma imkanı tanıdığımızı belirtiyoruz. Bu türde geri dönüşler aldığımız zaman üyelikler siliniyor. Bu durumda üyelik sizin siteniz üzerinden gelmiş ise de siliniyor ve azalma yaşanıyor.

    Şu ana kadar bizimle çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ederiz,bu süreç içerisinde biz ödemeleri aksatmadık,kendileri de düzenli çalıştı. Verimli bir çalışma olduğu düşüncesindeyiz.

    Bundan sonra kesinlikle bu sektör içerisinde yer almayacağız. Ancak farklı sektörlerde çalışmalarımız elbette ki olacaktır.

    Saygılar
  • 15-10-2010, 13:52:00
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Tüm satış ortaklarımıza ödemeleri yapılmıştır.

    Gün içinde paralar hesabınızda olacak.

    Parası ulaşmayan olur ise lütfen p.m. ile iletişime geçsin.

    Saygılar
  • 15-10-2010, 15:11:08
    #21
    tolgab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm satış ortaklarımıza ödemeleri yapılmıştır.

    Gün içinde paralar hesabınızda olacak.

    Parası ulaşmayan olur ise lütfen p.m. ile iletişime geçsin.

    Saygılar
    Teşekkürler ödemem gelmiş ama, yaklaşık 50 tane üyemı sılmışsınız, bunu baştan sölemenız gerekırdı bence, dün yazdınız, çünkü benım kullandıgım satış ortaklığı değil, üye başına ödeme, ben üyeyi yollarım sıze, bende çıkar dıye düşünuyorum, neyse sağlık olsun artık önemli değil.. Ayrıca site açılmıyor bilgınız olsun, yenı satın alan arkadasta bi açıklama yaparsa bu konuda, ona göre kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum..
  • 15-10-2010, 19:17:52
    #22
    Üyeliği durduruldu
    ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler ödemem gelmiş ama, yaklaşık 50 tane üyemı sılmışsınız, bunu baştan sölemenız gerekırdı bence, dün yazdınız, çünkü benım kullandıgım satış ortaklığı değil, üye başına ödeme, ben üyeyi yollarım sıze, bende çıkar dıye düşünuyorum, neyse sağlık olsun artık önemli değil.. Ayrıca site açılmıyor bilgınız olsun, yenı satın alan arkadasta bi açıklama yaparsa bu konuda, ona göre kullanmaya devam etmeyi düşünüyorum..
    Merhabalar,

    Bizim bu konuda bir yerde hatamız var onu kabul ediyoruz,normalde anlık olarak yapmamız gereken pasif üyeleri silme işini en sona bıraktık. Ayrıca çoğu üyeyi biz silmedik,kendileri üyeliklerini sildirmek istediler.

    Toplu silim yapıldığı için rakam o seviyelerde oldu. Yeni satın alan arkadaş yakında açıklama yapar. (Tahminimce bugün) Kendisi yeni sunucuya geçti o nedenle siteye erişim bir süre yoktu.

    Bizimle çalışan tüm arkadaşlara tekrar teşekkür ederiz.

    Saygılar
  • 15-10-2010, 23:17:58
    #23
    Üyeliği durduruldu
    ödemem gelmiş teşekkürler
  • 16-10-2010, 00:16:59
    #24
    Üyeliği durduruldu
    atapuerca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemem gelmiş teşekkürler
    Biz teşekkür ederiz. Siteyi devralan arkadaş ile belki yeniden devam edebilirsiniz,kendisi ile görüşeceğiz konuyu detaylı olarak.

    Paypal ile ödeme bekleyen arkadaşlar ile ilgili bir kaç şey yazmak istedik;

    1 - Paypal sağlayıcımız gün içerisinde hiç online olmadı,daha önce sürekli kendisi ile alışveriş yaptığımız için başkasından almak istemedik. En geç yarın saat 18.00'e kadar ulaşamaz isek farklı şekilde Paypal alımı yapıp ödemeleri yapacağız.

    2 - Paypal elimize ulaştığı zaman dahi onaysız hesaplara ödeme yapmayacağız. Bunu daha önce belirtmiştik. Eğer onaysız hesabı olup ödeme bekleyen var ise lütfen p.m. ile ulaşıp normal bir banka hesap bilgisi ulaştırsın,anında yapalım ödemeyi.

    Edit : Paypal ile ödeme talep eden arkadaşlara ödemeleri yapılmıştır. Şu an herhangi bir alacak ya da verecek kalmadı.
  • 12-11-2010, 15:12:06
    #25
    Artık Sitenin r10'daki tek yetkilisi tarafımızdır.

    Bugün sonuna kadar sistemi aktif etme yönünde çalışmalarımızı tamamlamayacağımızı umuyoruz.

    Sistem hakkındaki sorularınız için info@fingirdek.me adresine mail atabilirsiniz. En geç 6 saat içerisinde tarafınıza dönüş yapılacaktır.
    r10'dan gönderilen özel mesajlara ise 24 saat içinde dönüş yapmaya çalışacağız.

    Saygılar sunar, bol kazançlar dileriz.
  • 12-11-2010, 16:47:20
    #26
    fingirdek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artık Sitenin r10'daki tek yetkilisi tarafımızdır.

    Bugün sonuna kadar sistemi aktif etme yönünde çalışmalarımızı tamamlamayacağımızı umuyoruz.

    Sistem hakkındaki sorularınız için info@fingirdek.me adresine mail atabilirsiniz. En geç 6 saat içerisinde tarafınıza dönüş yapılacaktır.
    r10'dan gönderilen özel mesajlara ise 24 saat içinde dönüş yapmaya çalışacağız.

    Saygılar sunar, bol kazançlar dileriz.
    Ücretsiz üyelık ne kadar acaba ? Fiyatlarda bi değişme oldumu ?
  • 12-11-2010, 20:35:55
    #27
    ulass1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz üyelık ne kadar acaba ? Fiyatlarda bi değişme oldumu ?
    Ücretsiz üyelik kampanyasını henüz aktifleştirmeyi düşünmüyoruz. Onunla ilgili gelişme olursa ilgili başlıkta duyuracağız.