• 04-04-2024, 12:51:19
    #1
    Merhabalar
    Biliyorsunuz network marketing dünya üzerinde olan bir girişimcilik modelidir.
    5 yıldızlı otelde hem tatilde hemde geleceğinizi planlayacak bir eğitimimiz olacak.


    Size katılmanız için 3 soru soracağım.

    1 - Sevdiğiniz işimi yapıyorsunuz ?
    2 - Gelecek 10 yiĺda istediğiniz yaşam tarzı için gerekli olan parayı kazanabilecekmisiniz ?
    3 - 6 ay boyunca çalışamayacak durumda olsanız ailenizin standartlarını korumaya devam edebilirmisiniz ?

    Bu soruları kendinize sormanızı ve eğer gelmek istiyorsanız iletişime geçmenizi bekliyorum.

    WHATSAPP
  • 04-04-2024, 12:58:39
    #2
    Instagram Hizmetleri
    Eskiden Mega Holdings te bu işi yapmış biri olarak soruyorum, ne satıyorsunuz hocam?
  • 04-04-2024, 13:02:13
    #3
    Burda satmaz bu yanlış platform.
  • 04-04-2024, 13:05:36
    #4
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burda satmaz bu yanlış platform.
    Ben şunu satıyorum bunu satıyorum demedim herkesin yararlanabileceği bir eğitim ve tatilden bahsettim.
  • 04-04-2024, 13:06:39
    #5
    İlk sıradan 4. Kişi çok yakın arkadaşım 🙂 Alican
  • 04-04-2024, 13:07:17
    #6
    ibrhmatysn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk sıradan 4. Kişi çok yakın arkadaşım 🙂 Alican
    Mükemmel bir insan illaki sizi davet etmiştir 😊
  • 04-04-2024, 13:23:24
    #7
    yasinssmn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şunu satıyorum bunu satıyorum demedim herkesin yararlanabileceği bir eğitim ve tatilden bahsettim.
    hocam bende zamanında herbalife supervizoru oldum. Olma amacım supervizorlük yapanlardan e-ticaret yapmak isteyenlere site kuruyordum. Amacım e ticaret hizmeti satmaktı ve bu sekilde bisürü kişi ile tanışıp güzel paralar kazandım. Ama bu bahsettiğin eğitim filan değil, kendilerini öven ben şu kadar kazanıyınırum sen bu kadar kazanırsın hesabı yapan tiplerin gevezeliğinden başka bişey değil. Biz bunları yemeyiz...
  • 04-04-2024, 13:37:59
    #8
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bende zamanında herbalife supervizoru oldum. Olma amacım supervizorlük yapanlardan e-ticaret yapmak isteyenlere site kuruyordum. Amacım e ticaret hizmeti satmaktı ve bu sekilde bisürü kişi ile tanışıp güzel paralar kazandım. Ama bu bahsettiğin eğitim filan değil, kendilerini öven ben şu kadar kazanıyınırum sen bu kadar kazanırsın hesabı yapan tiplerin gevezeliğinden başka bişey değil. Biz bunları yemeyiz...
    Daha önce egitimlere katıldın mı bilmiyorum ama burada insanlar ben bu kadar kazandım boyle oldu tarzında değilde burada insanlar ben bunları yaptımda oldu gibi eğitimler mevcut. Burada sponsor yönlendirmeleri çok onemli sizi yonlendiremedikleri icin takilmiş olabilirsiniz. Sizide bwklerim 😊
  • 04-04-2024, 14:09:22
    #9
    2-3 milyon dolarlık bir cironun döndüğü benzer network marketing yazılımını yapan biri olarak söylüyorum, no kardeşim no. bak 2-3milyon dolar diyorum böyle saçma sapan eticaret siteleri değil. orada bile neler neler talep edildi benden. ben bile yakamı zor kurtardım. her zaman yeni bir ürün çıkacak satın alman istenecek. her zaman bir kişi getirmen gerekecek. diyelim altında 100 kişi var o zaman para akar fakat en sonunda kimse gelmeyince para yine bitecek. inanmayın böyle şeylere. kredi çekerek hele hiç girmeyin.