Merhaba, R10'da ve belli platformlarda bir süre (süre kişiyle görüşülecektir) satışını gerçekleştirebilecek bir kişiye yurtdışından ortağı olduğum yazılım firmasınının üst düzey C2C e-ticaret çözümlerini (PHP) uygun fiyattan tedarik edeceğim ve kâr payı koyup bu kişi satabilecek. Yazılım zaten bazı yerlerde satılmaktadır bu yüzden daha uygun fiyata Türkiye'ye getirileceği için satışı olacaktır. Kişinin haliyle satış becerisine olması şarttır ve benim belirlediğim platformlarda satış yapması gerekmektedir. Sistem zor değil, kod yazmayacaksınız, grafik çizmeyecek, proje yönetmeyeceksiniz, benden aldığınız lisansı kendi müşterilerinize satacaksınız. Daha sonra cevap vermeyecek kişi lütfen zaman çalmasın. İletişimlerde e-posta tercihimdir. Birkaç satış yapabilecek kişilere eklentileri ve mobil uygulamaları da tedarik etmeyi planlıyorum.
Yapabileceğini düşünen kişi PM ile yönlendirilmek üzere ulaşabilir.
E-ticaret yazılımı tedarik edeceğim.
7
●233
- 25-07-2021, 09:22:38Yazılımın özelliklerini incelemek şartı ile düşünülebilinir.tab2yunus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Misafir; pm alabilirmiyim? - 31-07-2021, 05:57:43proje ile ilgili bilgi alabilir miyim? burakbeyler@icloud.com adresine mail gönderirseniz istediğiniz mail iletişimine de başlamış oluruz
- 31-07-2021, 18:15:33E-posta iletilmiştir, ilgilenirseniz oradan devam edebiliriz.burakbeyler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2021, 17:36:55satış becerim yok ama canlı destek veya platformlarda yayınlayacak kişi arıyorsanız calisabiliriz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2021, 17:38:24Hocam burada yayınlayıp satacaksanız iş budur basitçe ancak konu açmak için 5 ticaret puanı + 1 aylık kullanıcı olmanız gerekiyor forum kurallarına göre.serdology adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle